Galet.

Alltså FYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAN för att jobba på myrornas!
Det ENDA som var najs var arbetskamraterna.
Jag skojjar INTE, det var hemskt!
Som att jobba "på bandet" typ löpande band eller nåt sånt shit.
Det bara kom och kom nya grejer att sortera hela jävla tiden!
Skiten tog aldrig slut!
Och tre raster, alla går samtidigt. Som små myror i en stack.
Så jävla stelt och skabbigt och dammigt i hela lokalen. Konstiga arbetskamrater, några läskiga kamrater och några stöööööööörtsköööööna kamrater.
Fast vi var FUCKING AWESOME!
Vanligtvis brukar "mitt band"/grovsorteringen/första sortering göra/sortera 10 ton per dag. VI GJORDE TOLV TON! :D :D :D :D
Andra sorteringen jublade som FAAAAN när de fick veta summan ;)
Det LÄR ju vara min förtjänst! ;)
Haha....

Sen skulle jag köra hem.
Då gick det åt helvete.
Jag glömde att svänga av och hamnade ute på landsvägen. När jag såg "du kör nu in på en återvändsgränd"-skylt så insåg jag att jag inte skulle ditåt, klickade mig in på gps'en och letade efter ett ställe att vända på.
Jag tänkte ge mig på att saxvända.
Tji fick jag. Jag satte arslet på bilen i snön. Fan jag tänkte ju att jag körde min lilla honda, å inte en fem meter lång volvo. typ.
Fick hjälp av tre damer, vi kom loss ganska snart.
Sen skulle jag vända på en infart till ett hus. Men när jag backade så gled jag, satte mig i snön IGEN!
Denna gång med sidan.
Med en massa grus, en massa snöskottande, jag drunknade i snön ett par gånger, och ca en timme senare, ajuste, tillsut kom en karl och hjälpte oss, DÅ gick det.
Fan å hela hans helvete vad arg jag var!
Jag var hungrig, kissnödig, trött och hade ont i huvudet.
Inte världens bästa tillfälle att flytta på snöhögar!!!!

Och för 3dje gången den senaste veckan så gissade folk på att jag var 24 år ;)
NIIIIIIIIIIIIIICEEEEEE!!!!!!!!

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0