drygsöndag

...'

Jag HAR faktiskt varit snygg en gång i tiden.
Man är nog inte helt ute och cyklar om man tror att jag är punkare...
Fast jag skulle nog vilja säga hårdrocksraggare =D

Jag insåg för en stund sedan att jag jobbar fm och min sambo jobbar em den här veckan.
Fy satan vad jobbigt!
Ni kan ju vänta er sjukt många onödiga och dryga inlägg från mig :/

Äldsta dottern fyller år imorgon, shit vad gammal / stor hon börjar bli!
Aja, vi var och skulle köpa en present åt henne igår på toys'r'us och jag hittade det röda Wii't för 1999kr!
Ajo inte billigast på marknaden, men shit vad sugen jag blev.
Fast om det fortfarande finns att köpa nu så lär det finnas att köpa om jag har pengar över efter husköpet.
Hoppas jag.
Jag älskar att spela donkey kong på tvspel ^^

pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0