Bajs

Jag failade så jävla hårt idag!
Fast det var inte bara mitt fel.
Jävla fitthora.
Jag är arg, jag är less, jag är trött.
Så jag tänkte krypa till kojs nu.

Fan, jag vet inte vad jag vill just nu.

Lite snabbt om helgen då.
Var hos syrran i fredags, sov över där. Awesome.
Var på krogen i lördags med förra exet och hans/våra polare. STÖÖÖÖÖRTNAAAAJS!
Alltså jag hade nästan glömt bort hur jävla kul man har med det gänget.
Söndag - umgås med massa vänner och släkt som jag inte har träffat på evigheter.
Awesome.

Alltså ALDRIG att jag har ett slitjobb för 14 tusen i månaden! FUCK!
Det lär väl bli 7 dagarsveckor hädanefter. Jävla fitta.

JA JAG ÄR ARG!!!!!!!!!!!!!!!!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0