baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaijs

Ablöööööööööööööööööööööööööööööh.
Ååååååååååh.
Vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Alltså, nääe!

Nääfan, jag skulle aldrig lagt mig ner efter maten.
Fuck.
Jag kommer inte orka gå upp för att ta ut linserna!
Alltså jag måste. Seriöst.

Jag var sååååå on fire idag, jävlar vad jag jobbade!
Jag fick jobba en stund "i frysen" och när jag kom ut därifrån så kliade det på ben och kinder, jag var röd. FAN, jag är fortfarande allergisk mot köld alltså.
Men då vet jag det till nästa gång, jag borde lägga i allergitabletterna i arbetsväskan.

Nä, jag är kissnödig, så jag måste ändå gå upp ur sängen.
Men sen blir det fan sova!
Iaf en tupplur ^^ Tills min sambo kommer hem...

Jag fick nyss info om mitt nästa uppdrag - jag ska vara "stand-by" imorn ;D
Alltså jag börjar introduktionen på powsteeeeeen på onsdag.
Frågan är om det är bra eller dåligt?
Om jag har otur så kommer jag väl få gå upp 6 imorn å dra till Servera eller nåt liknande...
Mjaja.......

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0