A.

Jag måste bara berätta om den här grejen.
Gissa vilken tuffing till pojkvän jag har!
I söndags så styrde jag över tv-dosan och när filmen började på tv sa han: Nej, inte den hääär, kan vi inte byta?
Jag sa: Men det är Bröllopsfotografen!
Han: Jaha, men då kan vi kolla på den!
Ingen av oss hade sett den filmen innan, och chizes vilken tråkig, blödig film! Jag trodde att det skulle hända massa coola grejjer ju!

Aja...

Jag är feeeeett fit-for-fight!
Om tjugo minuter ska jag börja dra mig till bilen och fara.
Fatta! jag börjar nollåtta TRETTIO!
Iofs slutar jag mellan fem och sex ikväll också.
Sjukt muppiga tider.
Men det är ganska chill för mig faktiskt, man får ju typ ingen tid över till att göra saker för att jag e för lat.
Men lagom tid att spendera på jobbet.
Åtta till fem.
Hur kunde man vara sååå grinig när man fick vara så länge i skolan?
Jag minns mina extra filosofi, matte B och C lektioner som gjorde att jag fick massa fittiga håltimmar och slutade vid femtiden vissa dagar. Det var jobbigt då, men idag skulle jag bara tacka ja till sånna dagar, jag minns att i tvåan så var mina måndagar bara två lektioner, alltså jag hade ett hål vid lunchen på 3 timmar. = gym <3

Jo, självklart saknar jag plugget litegrann.
Jag hittade skolkatalogerna för några dagar sedan, tänkte sätta mig någon dag och tänka tillbaka lite ^^

Dags nu!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0