10 mars

Jag går hemma, men jag är inte arbetslös.
Känns så jävla dumt så det finns inte.
Eller ja, jo, jag ska ju på sätt och vis till jobbet, ikväll. Klockan sjutton.
På ett chaufförsmöte.
Jag ska nog föreslå att jag vill åka med någon, bli upplärd typ, istället för att gå hemma och vänta å vänta.
Det är fan som att vara arbetslös! Man väntar å väntar på att nån ska höra av sig, man väntar på att ett jobb ska dyka upp.
Handlar mitt liv bara om att jobba?
Tydligen.

Ni vet ju att jag klagar en del, men har ni nånsin hört mig klaga på "att jobba"?
Nej dåså.

Hur klarar min pojkvän av att sova nu?
Ahhhhh vårkänslor!
Jag är pepp på att städa, men då väcker jag ju honom! =(
Jag har redan vart till schallunda och gjort ett par ärenden. Och ätit frukost. Now what?

bwäähäääääähäää.................
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0