Tystberga

Aaaaah shit alltså!
Helgen är egentligen inte över, men whattafuck.
Igår fick jag sovmorgon av min sambo <3
Körde söderut strax före tio på morgonen, de hade precis börjat med driftingen när jag anlände.
SHAJT vad mycket folk! Stor uppslutning! SWEEEET :D
Jag hälsade på lite folk och fick en varselväst och såg viktig ut höhö ;D
Trots att jag var sjukt förkyld så kände jag lukten av bränt gummi då och då - Mumma!
Ja. Nice folk, snygga bilar, däckrök - kan det bli bättre?
Vi hade strålande sol, första molnet på himlen dök upp vid 17-tiden då vi typ hade slut på däck eller bilarna var trasiga.
Helt sjuka förare alltså! TOKNICE!
vid 18-19 tiden hade vi plockat ihop banan och folk hade tankar på ett dopp i sjön och grillning. Ja vi var sååå slut så det blev bara en bilresa till Tystberga och grillning.
Jag, min karl och ett par till sov kvar, haha vi hade så stört kul tillsammans med paret som bodde i kåken.
Morgonen/dagen har spenderats där ute i form av bilmekande, tjejsnack, kattmysande och typ mat.
Vi tog en tur till Gnesta för att käka landets största pizzor. Sen brumbrum hem och min pojkvän somnade nästan direkt på soffan <3

Ja, för att ändra ämne då...
Tanken, alltså bara tanken på att jag INTE ska jobba imorn får mig att må sjukt jävla dåligt.
Alltså jag blir galen, min mage blir galen, aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!!!
Söndagar = ställa alarmet, och nu behöver jag ju inte göra det?
Alltså det slår så fel i huvudet på mig!
Jag klarar inte av att ta det lugnt en dag till!!
BAJS!

Menmen... den som lever får se!
Jag har blivit sjukt sugen på att hoppa fallskärm/bungyjump!
Bara så ni vet...

Längtar även till flytten.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0