Tollare

Äntligen har poletten trillat ner för mig på min körning!
I onsdags hände det!
Fatta vad stolt jag var igår asså!
Efter lunchen så tog jag och kollegan ett lass och delade på, vi jobbar asbra tillsammans!
Så när vi skulle parkera lastbilarna så gick de åt helvete, en lettländsk bil hade fått för sig att stå på vår plats. MOHAHAHAHA!
Näärå, jag var ner till chefen och snackade lite skit efteråt.
Öppnade dörren lite försiktigt... Man vet aldrig vad som kan hoppa ut där!
Självklart, som jag trodde! Jag blev mött av tre st brandgula Tollare! Åååååååååååååååååh vad mysigt! Jag satt där i minst en kvart för att försöka kela lika mycket med alla tre! <3
En av dem ville leka riktigt mycket genom att nafsa och bitas, men det ville inte jag... Fortfarande lite hundrädd troligtvis... Eller tandrädd!
När jag hade fått honom att sluta nafsa så lade han sig helt utslagen på golvet framför mina fötter och ägarna(chefen å hans fru) undrade vad jag hade gjort mä honom ;P

Aja. Vi snackade lite skit och framtid.
Hur trevligt som helst.
Sen hem och svida om.
För att sen fara till Skhlm och banken ^^
Fick reda på allt det sista och ändrade renoveringslånet litegrann.
Sen gick jag runt och kikade på lite prylar, fick med mig några doftljus hem.

Ptja... Jag har ju som sagt sovmorgon idag men vaknade vid åtta iallafall. Stackars karln min!
Vaknade med huvudvärk. Hur fan ska jag klara av dagen? Har min rookie med mig som förra fredagen, seriöst jag står inte ut med han!
Men jag tänkte att han ska få visa vad han har lärt sig så ska jag bara stå vid sidan och kolla på. Ska försöka vara lugn och harmonisk.
Vill inte släppa min fredagsstyrning! :*

Som sagt, det är fredag idag. På måndag gäller det!
Woopwoop!

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0