rallycross

Jag följde ju med grabbsen på rallycross igår. Finfint :)
Såg ett par bilar jag kände igen.
Bla Tiger, Wennmark och Bromark.
Ni som hänger med i rallycross vet vilka det är...
Finalen var riktigt rå! Alltså det såg nästan ut som folkrace!
Framskärmar, bakskärmar och kofångare flög hit å dit. En bils bakaxel gick av och en del vinnar-åttor gjordes ;)
Sen skulle vi fara med polarn på valhalla-cupen (typ streetrace i Sthlm) men jag och min karl var för lata, vi såg på lite film och somnade istället.
Jag har varit vaken i över en timme och D öppnade ögonen en snabbis och frågade om jag hade sovit gott, sen somnade han igen! <3
Jag ska nog börja packa ner det sista och kika i kylen om vi kan kasta något. (Typ en burk sambal oelek som har stått öppnad ända sen jag träffade D, och säkert flera år än det! HAHA)
Skabbigt...

Imorgon får vi zhe keeeeeeeeeeeeeeeeeeys :D
Det blir ratta som en galning på jobbet och sen till Gnesta och få nycklarna, sen hem å lämna dem till D å hämta upp Grannen och hennes dotter så far vi till Uppis och lastar släpet/byter bil.
Min bebis får stå i Uppsala i en vecka! Värsting alltså!
Det ska bli lite små-skönt att köra en kombi igen. Jag vet inte varför, har bara den känslan...

Nä som sagt, det blir nog te å packa det sista idag. Vi ska försöka flytta så mycket så att vi kan bo i huset på Onsdag.
Haha, det första jag kommer göra innan vi packar upp allt är å ta bort skåpsluckorna!!
De är GRISROSA! >_<
Vi får väl vara utan köksluckor tills jag har målat om dem... Nemas problemas.

El, försäkring och tv är fixat. Ska bara dubbelkika så att vi får vatten och sophämtning.
Woopwoop!

Ni får en supergammal bild på mig. Jag gillar den skarpt.
Man ser så väl hur jag känner i min blick. Jag var skitarg men samtidigt jätteglad.
Haha minnen <3
tagen på brorsans bröllop.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0