Östermalmsfjolla

Det är där jag har rattat runt den här veckan, alltså Stureplan och Östermalm.
Mwhahahahaha!
Folk tror att de har nio liv där, seriöst.
Jag är fortfarande imponerad över att det faktiskt BOR folk ovanför affärerna och på de hårt trafikerade vägarna (alltså inte på vägarna, men i husen bredvid vägarna) xD

Jaa, man kan säga att jag har kompenserat för måndagen ganska rejält.
Typ 10-11 timmarspass hela veckan <3
Idag var verkligen tungt. Men jag lever.
Det är typ så jag har sagt till chefen varje dag: Det har gått åt helvete, men jag lever iaf!
Å han garvar lika mycket varje gång xD
Häromdagen kallade han mig för "första dejten", för att jag aldrig ringer upp igen....
Hö hö hö hö vad roligt va? ;)
Och igår sa han att de inte var nån bra idé att anställa mig, för han insåg att han har kört (inhyrt) på ett å samma lager lika många år som jag har levt equals han är inte så ung som han känner sig.
Haha, det var lite ruuuuuligt faktiskt!
Och idag fick jag ÄNTLIGEN mina arbetskläder, jag sa som jag brukar: XS på t-shit och S på tjocktröjor/jackor.
Fick 3 par byxor, samma strl dock ett par för långa, ett par lagom och ett par shorts. De två sistnämnda skulle tydligen vara herrshorts xD
Och S i t-shirt å M i jacka. Duktigt där, t-shirten kan jag bära som klänning ;)
Å jackan är en "pösig" modell, så det gör inget om den ser pösig ut...

Haha... Nog om mina arbetskläder...
Btw jag ska ha en rookie med mig imorn =)
Sa jag att det blir ett eftermiddagspass? Som de senaste fredagarna hittils...
Det kan bli skoj, fast tråkigt att jag inte kommer få den styrningen nå mer :(

Igår fick mitt huvud flax och jag trodde att det var torsdag, så jag var jätteglad för att ungarna skulle komma "imorn", plus att jag gick och längtade efter å komma hem så jag kunde få se vad jag fick i lön den här månaden.....
HAHA! Lön utan att vi har varken firat min födelsedag eller flyttat ;P
Duktigt där...............

Nä, nu är ni nog lessna på mitt svammel.

En kul grej!
Hittils har jag fått ihop 3st flyttkartonger med mina kläder!
Och då har jag sparat underkläder, typ 10 linnen/t-shirts, 4 par byxor exkl arbetskläder, 2 tröjor och en klänning. Det lär ju bli en hel låda. Haha vi lär ju få ihop en hel kartong med bara sängkläder också XD
Om inte två! Vi har så jävla mycket lakan och påslakan!!!

Å kidsen får 6 lådor att ha pryttlar och leksaker i...
Deras mor tyckte att de kunde få en varsinn garderob iallafall, i kåken.
Haha, de kan få tretton garderober var, sa jag!
Det finns ju fan två garderobssidor i varje sovrum typ ;) Å i deras rum är det en mindre walk-in-closet t.o.m!
Haha... Det kommer bli awesome alltså!
Det sma bli sååååååååååååå mysigt!
Både jag och min karl håller med om att nu kommer vi äntligen kunna säga: Änligen hemma! När vi kommer hem från jobbet. Och vi kommar LÄNGTA hem!
Det kan man ju inte direkt nu.. Jag känner mig seriöst som ett kolli som bara åker hem för att sova för att sen åka till jobbet igen.
Visst, det är kul att jobba men man ska ju kanske komma hem till något också? Inte bara mellanlanda?
Om ni förstår hur jag menar....

Den här låten har hållit mig igång hela veckan!
<3
Lite "sexy bitch"-stuk. Alltså jag + låten + lastbil = AWESOME FUCKING LIFE!


Jag insåg igår att jag har lyssnat på för lite rock/metal på sista tiden!
DÅLIGT ANNSO!
Äsch! The school of rock på tv nu!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0