Midsommar.

Ni minns för ett år sedan vid den här tiden?
Min vän J tog självmord...
Då ändrade jag mig ang midsommar.
Midsommar har varit som heligt för mig. Varje år har man längtat till midsommar pga FLERA anledningar!
Helt plötsligt, två dagar innan aftonen, det skulle bli skitbra. Jag skulle ta med min karl och hans döttrar till släkt och vänner ute i Sandika, Östhammar.
Jaja...
Igen så blir inte midsommarafton som tänkt.
För det första så missuppfattade jag hela skiten, midsommarafton är väl på en lördag, tänkte jag...
Så satte inflyttningsfestdatumet på lördagen, men midsommarfirandet då? På fredagen?
Hahahaha.....
Btw, jag är lite alkoholpåverkad så sorry för osammanhängande meningar.
Som vanligt så tänker hjärnan att jag ska skriva en sak och fingrarna skriver en annan.
Woopwoop!
Det blidde lite glest ikväll, men gott sällskap för det.
Har grillat, grejjat, spelat kort, snackat skit och bilar, vart DJ etc.
Vi tog lunchen på arena pizzeria i Gnesta imorse ;)
Ja... Inte som jag tänkt mig kanske...
Å så har jag bäddat fan FYRA sängar idag!
Skillat... fyra dubbelsängar dessutom....
VARFÖR? Varför har vi 1x120, 2x140 & 1x160cm-sängar?
....Plus en bäddfåtölj på 90cm.
Min sambo har fyllehicka :*
Å imorn kommer kanske gänget från Tystberga! WOOPSCH-WOOPSCH det blir härligt =)))
Tolv... Det ser ut att bli läggdags...
Btw, vi har fått en schweizernöt-chokladkaka, ett fyrpack red bull och en liten tårta i inflyttningspresent!
Vadå svågern känner oss? ;)
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0