Lindängen.

Jag har promenerat ca en mil varje dag de senaste dagarna =)
Känns riktigt bra!
Så jag får lära känna omgivningen och sådär.
Jag har liksom ställt alarmet på 30min och bara gett mig ut längs landsvägen och gått.
gått å gått och vänt när klockan ringt.
Förbi åkrar med kossor och någon hästgård, en massa fina hus och coola bilar. Lastbilar.
Skyltar med skumma namn. Etcetera.
<3
Tillslut så ska jag ta mig fram och tillbaka till macken i Stjärnhov på en timme! Det är ca en mil enkel väg =))
Jag har dock fått skavsår av mina gympaskor..
Först fick jag blåsor av mina flipflops, sen smått skravsår och blåsor av gympaskorna. Bra skit!
Märks dock inte när jag har arbetsskorna på mig, så det är bra. Skulle varit ett helvete att jobba annars! :O
Lördagen var nice, vi höll igång i samma takt som på fredagen.
Jag köpte en lite mindre palm (skulle jag säga), när jag var på ikea sist. Haha vilket sjå jag hade att få in den i bilen!
Hade ju min bebis och först så testade jag att ha takluckan öppen så att kronan stack ut, men det blåste så mycket så jag var rädd att bladen skulle gå av på motorvägen =/
Så plantan fick ligga på sätet. Det verkade gå bra, bara två blad som vek sig.
Idag var jag förbi plantagen i Södertälje och den fick några kompisar!
En liten planta som hade liknande blad och tre aloe vera-växter. Sen blir det kaktusar!
Den här var lätt coolast!
aloe
Sen då?
Jo nån jävel har kört in i min personbil!
Sidan på fronten har repor och bara grundmaterialet kvar! Inga bucklor dock, och det är ju bra.
Men förjävla pinsamt att köra runt sådär!
Jaja.
Det var nog allt för idag.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0