Helgen.

Ja jo nu är det som sagt helg igen :P
Men jag såg att jag inte har berättat för er om förra helgen!
Den var dunder!
Lördagen hade jag fullt upp <3 Blev en heldag kan man säga!
Vi hade kidzen så lite tråkigt var det ju.
Fredagen jobbade jag sent och D tog semester så åkte vi till Strängnäs och kikade på tösernas skolavslutning. Söööta de var! =)
Å lite fika med deras låtsaspappa och sen hem te Estockholmo!
Lördagen så for jag ganska tidigt till stan, mötte mor och far på tågstationen. Och systern min. Hon hade med sig grannpojken som hon var barnvakt åt.
Vi for till Skeppsbrokajen till vår käre brors BÅT!
Han är sjukt cool, men det har jag väl berättat redan? ;)
Han är sjöman på MS Carlskrona. Jag tror att hon är en spejarbåt.
Vi fick en visning av båten, tjötade lite med bruuur. Sen for jag och mötte upp B, min kollega ;D
Vi tuffade oss med tuben till Gärdet och vidare till Ballbreaker.
Firmafest med förra företaget ;)
Vi tjötade lite med cheferna, letade efter nissar som vi kände igen, åt buffé och drack cider. "Så sliskigt som möjligt!"
Det var sjukt gott med cactus-lime med äkta lime i.
Vi lirade bowling med ett gäng brudar och sen utmanade jag ena chefen på ett parti piljard, men borden var tyvärr upptagna och sen var det dags att fara. Raincheck på det lovade han! (alltså raincheck, vet inte om det stavas så men uttalas iaf!)
Jag och B for till Rolambshovsparken och satt å chillade med systra mi och hennes vänner. (Våra vänner? :P)
Sen till Dovas och en öl (cider för mig, faktiskt en Jinx! <3)
Sen blidde det hemgång. Fast inte för mig ;D
Jag fortsatte till kvarterskrogen i Norsborg/Eriksberg med grannen S och hennes vänner (våra vänner!!) XD
Strax innan de stängde så trallade vi hem till oss.
Verkligen en heldag va! ;)
Söndagen minns jag inte... Vi packade nog rätt mycket. Och sen lämnade vi kidzen.
Nu är det helg igen.
Imorn ska vi på rallycross i Strängnäs med grabbsen. Söndag kanske lite tvätt. Och en massa packande blir det!
På måndag får vi nycklarn!!a!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 111111one111111!!!!!!!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0