Bacardi razzzzzzzzzzzzzzzzzz

Idag var typ flum.
Haha.
Jag försov mig GIGANTISKT!
Fast det var tydligen lugnt. Och tur kan man kanske säga?
Jag kunde inte ens lasta bilen förrns runt åtta, vanligtvis ska jag vara klar senast sju. Hehehe ;P
Aja, sent som sagt, jag ringde några "viktiga" kunder och varnade samt bestämde en ny tidsram.
Hade en riktigt nice sväng om jag kunde lastat som vanligt, aja.
Kom till en ganska trång gata, och jag måste faktiskt säga att jag har rätt bra pejl på lastbilen. Har ju vart in i det ena å andra med backspeglarna hittils så nu JÄVLAR vet jag hur stor lastbilen är! ;)
(Ingen fara med backspeglarna förutom lite vit färg och den vänstra måste jag ställa om efter varje stopp xD )
Jajajajaja.
Trång gata. Levvade. I slutet av gatan stod en Porsche och en ferrari *mumma!
Aja, porschääään till vänster och ferrarin till höger, framför en container. Jag bokstavligt talat SLICKADE containern med lastbilen, men ändå kom jag inte förbi porschen på vänster sida.
Fitta. Väntade i typ tio sekunder och insåg att han inte kommer komma tillbaka. (snubben stod typ två dm från trottoaren, så om han flyttade sig inåt lite kunde jag ju komma förbi helskinnad!)
Smsade regnumret å fick tag i mobilnumret. Då var han tydligen LÅNGT borta! FUCK!
Detta var liksom i slutet av gatan, och jag kunde ju inte ställa mig å försöka backa hela bilkön bakom mig....
Men han vägrade komma öven om jag hotade med repad lack och p-bot....
Så det fick bli att backa, jag satte igång alla lampor och tutor jag hade och backade sakta. Ingen reaktion. När jag började komma nära bilen bakom så började han tuta.
Jag tutade tillbaka ^^
Jag behöll tålamodet (kan man säga så? men ni fattar...)
Och vi fick kön att backa tillsammans.
Yeeeeeeeeeeeeeha!
Jag ska INTE köra in där igen....
Ne. Sen blev det lite andra små-incidenter liknande den här som gjorde att jag var tvungen och backa.
Haha, så fort någon tutade på mig så tutade jag tillbaka!
Och jag tappade inte fattningen nån gång!
Gooodie!
Efter lunchen så körde vi två chaufförer på samma bil och där gick det FORT, sweeet!
Och vi babblade på som vanligt ;)
Babblade lite om alkohol.
Och jag blev lite sugen på en cider när jag kom hem.
Så en razz-7up ligger på kylning just nu =)
Det får bli istället för sömnpiller ikväll!
Haha appropå sömnpiller å sånt...
Min karl jobbar EM den här veckan och igår när han kom hem från jobbet så har jag ett vagt minne av att jag vägrade låta honom steka hamburjare för det skulle lukta så mycket att jag skulle vakna eller nåt sånt shit.... xD
Så han gjorde varma mackor istället.
Kanske därför jag försov mig?
Skumma konversationer jag för när jag är trött/sover ;)
Ni får ett dutubklipp som är en små-gammal låt. Men funkar för alla åldrar och musiksmaker. SÅ LYSSNA FÖR FAN!
Pusshäääääääääääääjs!
Ps, om två dagar är det dags för sista bankmötet.
Om sex dagar FLYTTAR VI!
Om 11 dar är det dags för första inflyttningsfesteeeeeeehn ;)
Och om 13 dagar fyller jag tjugoett, TJUGOETT liksom!
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0