KÖPENHAMN!

Vet att jag inte har varit duktig på att uppdatera den senaste tiden.
Men fuck vad jag inte har haft lust!
Har försökt uppdatera världen om annat på sistone...
I helgen kommer släkten och massa vänner hit.
Jag som tyckte att vi hade mycket sängplatser! Nu har vi helt plötsligt för FÅ! :P
Jaja kommer bli skitskoj och kaotiskt <3
Just nu är syster och hennes familj påväg hit med husvagn! Haha galet :P
Tur att hennes karl är duktig på att backa med husvagn så vi kan ställa åbäket på gräsmattan >_<
Jaja....
Just nu är dammsugaren och hemmabiosystemet mina vänner.
Den här låten med Pitbull e förJÄVLA nice med bas!
Dammsuga 200kvm ftw! ;)
Flum, jag vet.
Jag är ensam hemma och ni vet ju att jag HATAR att vänta. Haha.
Sen så har jag dragit i mig 3st små energidrycker under dagen (A)
Det har gått fantastiskt bra på jobbet denna veckan btw. Inget strul, softa kunder, trevliga konversationer.
Det har vart så chill att jag har kunnat experimentera med körningen!
Woopwoop på det!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0