båven

Jag vet, det har inte varit mycket uppdaterande på sista tiden, kommer nog inte bli det framöver heller.
Är inte riktigt taggad på att blogga längre.
Har liksom annat att göra :D
Jobbet går som vanligt. Inget att nämna där.
I helgen hade vi kidzen här. Första gången.
Kulkul.
Det blev en massa farande till sjön Båven för bad och grejs :P
Och massa gäster hade vi, å lördagskvällen spenderades i Tystberga för lite tjugoårsfest.
Lugnt för min del, jag körde och höll koll på kidzen.
Min karl däremot, blev pålurad lite whiskey och vännerna fick se honom full för första gången. xD
Ja, han är ett slag försig när det gäller fylla. Han vart ju inte SÅ påverkad att han tappade kontrollen då.
Han och Jenni sprang runt och busade med kidzen i flera timmar, haha! Vilken energi!
Det fanns en tös där, lika gammal som mig, med en son på 7 år. Hon släppte helt loss och berättade typ hela sin barndom för mig. Massa pinsamma och skumma grejer. Och det var första gången vi sågs!
Helt sjukt!
Ser jag verkligen så ut? Som att man kan berätta allt för mig?
Alltså herrejesus, jag fick höra saker som jag absolut inte vill höra..... xD
Sen rensade jag våra vinbärsbuskar (3st) och det blidde lite vinbärsgelé. Haha. Typ två liter.
Snart är nog körsbärna klara! =))))
Har fått massa beröm av chiefen också!
Idag fick jag ett samtal som han började såhär: Du.. Jag måste be om ursäkt...
Han hade glömt bort min födelsedag! HAHA!
Ja, alltså ett grattis kräver jag faktiskt inte av chefen när jag bara har jobbat där en månad. Dessutom hade vi ju fika med hela firman precis innan midsommar, som jag kunde gotta mig i!
Jaja...
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0