Thoughts.

Den som vill dig något, Kommer till dig.
Den som bryr sig om dig, Hör av sig till dig.
Den som saknar dig, Tänker på dig.
Den som vill ditt bästa, Rådgiver dig.
Den som brinner för dig, Finns alltid för dig.
Den som älskar dig, Lämnar dig aldrig.

Jag sitter och läser en tidning.
"Fan va tyst du är idag annso, du är ju helt förändrad! Du är som en helt annan människa! Tro inte att jag kommer prata med dig nåt på resten av veckan, surkärring."
Vafan hände där liksom? Varför ska jag behöva vara trevlig mot dig om du kallar mig för surkärring?
Varför är jag en helt annan människa för att jag försöker läsa en tidning hellre än att hälsa på dig?
Hjälp alltså......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0