Soendag.

Igår jobbade jag, körde grönsaker på Kungsholmen (och östermalm och city).
Det gick förJÄVLA bra!
Gud vad gubbarna var söta som gav mig komplimanger och var såå snälla (=

Haha, när jag kör grönsaker så känner jag att jag kan släppa alla hämningar och bara köra helt enkelt.
"Go for it" eller hur man nu ska förklara...
Jag ger verkligen 100%, jag blir en helt annan människa bakom ratten.
Inte så konstigt att jag är mer slut än nånsin efter ett sånt arbetspass...

Jag har vaknat runt 5 varje morgon den här helgen. SURT!
Det kommer bli ett helvete att vända till kvällsjobb den här veckan.

Jag sa till mig själv att en dag i veckan kan jag väl få dricka energidryck, max en halvliter.
Jag tyckte att lördag skulle bli den dagen, men jag var fan inte ett dugg sugen igår.
Det får bli en idag så jag kanske lyckas rubba sömnen å inte vaknar klockan fem imorgon bitti......

Yngsta dottern har tagit hål i öronen (=
Hon är sju år.
Massvis av frågor dyker upp i min skalle.
Som nog ska stanna där.
Det känns bra iallafall att hon litar på att jag hjälper henne att tvätta och så!

Fina lastbilen :)
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0