Maaaaaaaaaaaaaaaaawt

Kunden som gillar mig.
Jag fick leverera dit idag med. Och det gick inte lika lätt att komma uppför backen, men det gick.
Hon öppnade dörren och pratade i telefon, sa till människan i andra änden "Nu kommer min favorittjej med en leverans!"
Vadå härligt? =)
Sen sa jag att jag jobbar skift, då sa hon att hon ska beställa kvällsleveranser nästa vecka (=

Igår gjorde jag vit fisk och äggsås. Såg inte ut som det skulle men gott blev det.
Kokt potatis också. Den vart inte lika bra, jag suger på att tillaga potatis.
Idag blir det rostbiff och potatisgratäng. Med nån svamp-köttsky-sås.
Imorn när kidzen kommer blir det kycklingtacos.

Åååh vad jag längtar! Det känns så längesen vi hade änglarna här sist!
(meningsuppbyggnaden där fuckade sig.... ni förstår ändå....)

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0