Fredag.

Jag försökte fixa å dona fort som fan här hemma så att jag kunde få lite tid i dagsljuset till att pilla på bilen...
Den var ju som sagt död innan vi for till andra sidan klotet. Och det kan ju vara bra att ha en fungerande bil om man nu ska äga en bil, särskilt på vintern när kommunaltrafiken suger pung.
Det tog mig säkert en timme att borsta av bilen!
Mina supervantar och isskrapan låg INNE i bilen, jag var tvungen att borsta av den och värma upp låset för att komma in till grejerna.
Haha.
Det gick tillslut.
Jag monterade dit batteriet som vi hade tagit in för laddning.
Hon ville inte starta.
Sambon körde fram sin bil mot min för starthjälp. Funkade inte.
Man hörde hur hon ville, hon var såååå nära, men det gick inte att starta.
Vi bytte fördelarlocket som jag köpte för ett par-tre veckor sedan, plockade ur luftfiltret som var sjukt igensatt.
Sen startade hon som en klocka (=
Dock var hon liiiite tjurig, gick upp på 4000rpm. Det är inte bra. Bilar ska ligga på UNDER ett tusen rpm på tomgång.
Bytte luftfiltret och hällde i lite kylarvatten blandat med glykol, då blev det bättre (=

Så här ser jag det: Hon var grinig för att det var kallt ute och ingenhade pysslat om henne, bilen alltså.
Nu kom både jag och min sambo och gjorde ALLT för henne, tillåmä skottade runt parkeringsplatsen :)
DÅ jävlar gick det att vara glad!

Äsch...
Vi var också och handlade. Kylskåpet var ganska tomt :P
Vid 5-snåret var jag superhungrig och megatrött.
Min kropp trodde ju att klockan var elva på kvällen!
Helt sjukt.
Nu försöker jag vända på dygnet/komma i form och är vaken. Pissmegafuckingtrött. Jag vägrar energidryck.
Har druckit det som en tok på semestern, men nu FAN får det vara nog!
Aja.
I affären står jag och sambon å tänker: vad FAN ska vi äta för mat?
Jag var rååååååååååååååååååsugen på en riktig jävla köttbit. Och potatis.
Vad fan har hänt med mig? Vem är jag?
Det blev ngn fläskkarré, pommes, lite såser och en avokado-tomatsallad.
I still have it ;)
Man åt ju bara bara bara bara ris där borta, och lite nudlar. Fan jag var så jävla less på det de sista dagarna!

Jag bjuder på 2 bilder, en när jag gaddar mig och en på mig och min pojkvän när vi åker båt från Koh Lanta till Phi Phi. Hihihi =)
kräftans stjärntecken

<3

Jaa... Nääee... Vad ska man säga...
Tiden går fort när man har roligt!
Jag tror nog inte att jag skäms lika mycket som innan för min kropp.
Nu jävlar ska skiten bort!
Jag måste påminna mig själv om att mitt hår behöver lite omtanke också. Kanske en färgning av utväxten och toppklippning......

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0