F-villan

Klockan är sju och jag har fortfarande arbetskläderna på mig.
Wtf...

Så sjukt mycket tankar har gått runt i skallen på mig idag.
Djupa saker och tankar om vem jag är, varför allt händer, dolda budskap etc.

Igår var jag hos en kund där det e en (jävligt) brant backe upp till leveransingången. Man måste nästan ta sats uppför även på sommarn :p Nejdå inte så farligt. Men jag skulle inte våga ta mig upp dit med tung lastbil.
Trångt och jävligt när man väl kommer upp.
Ialla fall. Damen jag levererade till blev så faschinerad av mig så hon ringde till företaget jag är uthyrd på och sa (jag vet inte exakt vad hon sa) att jag var en solstråle. Sunshine.
Typ hela ledningen fick veta, och herrejäävlar vad bra det känns!
Idag fick jag samma kund, jag tackade för samtalet och hon sa: Det var så lite så, det är du värd!
Och när jag sa att jag får köra "det som blir över". Så tyckte hon att hon kunde få "bli över" hela tiden.
Aaaahwee =))

Här har man gått i snart ett år och sett ena chauffören efter den andra få lovord av kunderna (visst säger man så? Lovord?).
Och äntligen får JAG ett!

På Willys i Kungens kurva lyckas jag nästan jämt gå till den kassan med den piercade snubben i...
Idag pratade han med mig!
Haha!
Han frågade hur stort min stretch i örat var.
Haha, awesome alltså. Det känns som att jag stalkar honom. Fast av misstag. Haha.



Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0