.

"Du kommer behöva leva med orden du säger idag. Imorgon.
Du kommer behöva korsa bron du brände idag. Imorgon.
Allt du gör kommer tillbaka till dig.
Du kan aldrig smita ifrån vad som väntar dig. Imorgon."

Det var en smart jävel som kommenterade den supersmarta idén att jag kunde ju byta jobb.
Verkar det som att jag är SÅ efterbliven att jag inte ens har tänkt den tanken?

Näe, om man får sånna kommentarer så blir man ju inte ett dugg sugen på att skriva mer...

Den här har jag nynnat på idag iaf.


Fast det är asbra att folk säger hur de känner, synd bara att jag inte vet vem det var som kommenterade.
Jag tänker inte lägga upp den heller.
Kanske kan luska fram genom IP adressen..

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0