booooooooooooooooring

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Vad FAN är det här?
Varför klarar jag inte av att inte göra någonting?

Jag har dammsugit, diskat, tillåmä damsugit och torkat rent UNDER diskhon. Hur jag fick den idén fattar jag inte, men rent vart de!
Har kikat i kylskåpet minst femtio gånger (okej jag överdriver, vi säger fem ggr), och varje gång varit påväg att laga en kompott av allt vi har hemma. Åtminstone steka på ett par köttbitar som jag inte ens ska äta...
Jag har ont i käkarna av att ha bitit ihop hela dagen, fan om man krymper ihop allt jag har sagt under dan så blir det max 2 minuter.
Inte har jag lett något, inte skrattat, bara fnissat till nåt program på tv.
Det är lördag å vad gör jag?

VEM FAN ÄR DET SOM HAR INTALAT MIG ATT DET ÄR bra ATT TA DET LUGNT IBLAND?!??!?!
Haha, caps lock, men det gör inget.
De e fan stressigt att inte göra nånting alls. Jag blir ju tokig!!!

Bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0