Änka

Det är nånting som händer just nu och jag är för seg för att uppfatta vad det är.
Jag är för seg för att ta tag i saker. Vad FAN hände med min initiativkraft?
Jag som var så bra på sånt förut...

Nånting måste hända.

Som sagt, jag har grubblat sjukt mycket i veckan. FÖR mycket.
Dock inte så mycket på det förflutna - det är bra.
Fast jag sa ju att jag skulle sluta med förväntningarna....

Min sambo e så söt, han förstod nog inte att jag tänkte vara hemma hela helgen.
Han ska ju spendera den genom att skruva volvo i garaget.
"Kommer du inte ens och hälsar på oss?"
Sötnöt <3

Jag saknar min vita bil, som fan.
Jag måste kika på lite lackfirmor häromkring. Hon ska nämligen få lite färg innan våren ^^
Om det går, ska de bara fixa kjolarna, i samma färg som innan. Annars blir det en hellackering... Dyyyyrt =(
Och jag är inte säker på vad jag vill ha för färg. Hon ska vara diskret, men passar jävligt bra i vitt med tanke på toningarna jag har. Fast det hade ju varit trevligt med någon ANNAN färg också så får hon lite av min personlighet...
Nu vet jag iallafall vad några av dekalerna som är påklistrade betyder.
Tex "Gbrt" betyder Göteborgs Racing Team >_<
De kan jag ju fan inte ha på när hon bor i Sthlm ;)

Haha jag skulle kunna sitta och skriva om min lilla bebis i evigheter, men det är väl inte så många som är intresserade. Mwhaha.

Jag hade faktiskt tänkt vara duktig och pilla lite på min svartrosa bil i helgen. Den behöver fortfarande lite ompyssling. Lite lampor och påfyllning och shit. Rosa pantern <3

Jag insåg att vår frys (en sån där liten med två fack bara) Var ganska tom = YAaaay dags att fylla den kanske?
Jag dissar gärna fryst mat som man måste tina innan tillagning, typ kött och bröd och matlådor.
Jag gillar färskt.
Aja, jag fick med mig hem 2,5kg frysta jordgubbar från affären häromdagen, och igår blev det 2,5kg blandad exotisk fryst frukt och 2,5kg frysta björnbär som hoppade in i frysen :P
AWESOMEEEEEEEEEE!!!!!!!
Sen köpte jag nån mysko passionsfruktpuré som man skulle ha i smoothies.
Ett fack fyllt med frukt å bär alltså (=
Jag fick en knäpp idé om att jag skulle leva på det i helgen... Vi får väl se om den saken...
Jag är nämligen lite orolig (inte direkt orolig, men jag hittade inget annat bra ord) över min vikt. Den fortsätter att stiga! Jag blir bara tyngre och tyngre! Snart är jag så jävla tung att jag kommer börja må riktigt dåligt.
Jag är på min matchvikt just nu, jag vill inte väga mer än såhär!
Så jag tänkte göra något drastiskt. Bara leva på frukt i en helg? Det jobbigaste jag kommer göra är väl att klä på mig... typ...

Jag vet, jag vet, muskler väger mer än fett, jag borde äta mindre portioner istället, och mer grönsaker. Mer träning. Jag behöver inte gå ner i vikt blablabla.
Bara ett par kilon, och jag vill kunna STANNA där! Inte jojja.
Det är min kropp, jag bestämmer över den, ni behöver inte klaga eller säga nåt alls om det.

Tydligen funkar det inte att lägga in dutubklipp längre, så ni får länken istället.

http://www.youtube.com/watch?v=4J5UQGPZNu8&feature=related

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0