7 days and counting.

Sa jag att vi krockade med personbilen pa vagen till arlanda innan vi for hit?
Radjur sprang over vagen och de va 3 bilar i krocken.
Skitlaskigt!
En bil klarade sig typ helt, en bil fick bargas bort och var bil (volvo) fick sin front intryckt bara. Inga personskador forutom jag som vart lite chockad.
Vi har pratat mycket om det idag, och snokaoset som verkar vara hemma.
Fan, vill inte tillbaka till skiten!

Idag har jag battrat pa min tatuering. Nar den lakt syntes ett streck som inte skulle vara daer :P
Min solbranna har lagt sig och DAEMN va brun jag e pa benen och magen ;)
Hoppas att det blir nagra soltimmar pa Phiphi sa man kan battra pa fargen liiiiiite!

Myggbetten e battre.

Ptja. Vi har inte sa lang tid kvar pa Lata, vi far imorn vid lunch.
Shit alltsa...
Tre natter pa Phiphi, typ en natt pa Phuket och sen e de typ bara 2 natter kvar som vi ska va i Bkk......
LITE!!!!!1!1

Ajuste, ida sag vi en masas djur i vattnet. Kraftor, krabbor, blackfiskar, gigantiska maskar, jattefina fiskar etc.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0