13 days and counting.

Lite skit kommer vara pa svenska och lite pa engelska, because I hate non-swedish tangentbord....

Newywear was AWESOME!
Forutom att jag blev lite magsjuk, tror att det bara var min kropp som inte tyckte om lite sleep och rubbad matrytm. Var fit for fight igen vid kl 21 och then we had a massive grillparty on the beach!
20 pers som alla knows, runt ett par ihopsatta bord, lots of beer, steaks and ''buckets'' = hinkar med readyblended drinks.
Och en jaeeefvla massa bra musik. Tror att ''telefonkoet'' gick var femte gang :P

Vi har 2 lizzards som husdjur (:
All people here are awesome.
Vi har hyrt mopeder och farit runt Ko Lanta.
Idag var vi till ett grannhotell och badade, kekade och chillade. Sen var vi pa marknad och kikade hos lite tatuerare.

Imorgon blir det elephant-ridning och orkideblomssafari typ. Sen troligtvis gaddning for mig och min karl.
Han ska ge sig pa sina flames och jag ska gora en BAMBOOTATTOO!! :D :D :D :D :D
Mja, okej, lite impuls kanske. Men det blir mitt stjarntecken, and it's nothing u can regret so easy, huh?
Fett nice med bamboo allts[...

Vi ska nog fara runt bland lite islands around here och bo pa dem.
Sist blir det ett par nights in bangkok ;)

It's so freaking wonderful (:
Jag kommer nog ha blandade feelings about going home...
Awesome att stanna kvar, med supernajs att fara hem o traeffa alla arbetskamrater och polare igen.
Mjaja...

Pusshejs (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0