11 days and counting

Igar vart de ju lite elephant-ridning och kika pa fjarilar och orkideer.
Sen hittade vi lite marknader som vi kikade runt i.
Typ same shit everyfuckingwhere.
Gadden vart uppskjuten till idag.
Det blev en timmes promenix med grabbsen on the beach efter frukosten, sen schwupschwup till tatueraren.
Min bamboo tog ca en timme, och min karl fick ligga under nalen i 2,5 timme.

Jag har fatt extremt mycket myggbett pa benen och armarna, whatever tycker jag. De kliar lite.
Forsokte att ha pa tigerbalsam (de brukar ga bort da), icke sa nicke.
Stora som skalbaggar var de!
Gick in till ett apotek och expediten trodde att jag hade fatt en allergisk reaktion.
WTF?
Pa myggbett?
Aja, jag hoppas att det funkar.

Bamboo-gadd e nice. Jag far bada efter 1 dag. Typ den ar lakt efter 5 lr ngt.
Det kittlades samtidigt som det stacks, ascool feeling.
Ni far se bild nar jag kmr hem.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0