Soendag

Jao...
Just nu ligger jag i sängen<3 med D's lilla bärbara.
Med mjukisbyxor och min stora volvo ec210-tröja <3
Aaaaaaaaaaaaaaaghhhh jag vill köra maskin!
Maskinkörarabstinens! :D

Det har tagit mig typ en halvtimme att skriva det här lilla futtiga...
Jag har så sjukt mycket tankar som snurrar omkring, jag tror att det är min hjärna som har börjat flippa igen...
Så vi får se vad som händer.

Det är som vanligt en söndag. Drygsöndag.

Igår köpte jag hem två fingerlimes. Ascoola. 1000kr/kg. Men fett värt!
Det är nästan once in a lifetime som man äter en sån... Seriöst!
Aa..  Jobbet gick finfint.
Först skulle jag köra sthlm central och cosmopol och lite shit. Men när jag startade lastbilen så ringde transportledaren och frågade om jag kunde tänka mig å byta till Gamla stan. Självklart tänkte jag! Ett område jag faktiskt känner igen!
Såså vart det. En timme sen vart jag ungefär eftersom jag fick sätta mig IGEN och lägga lasset i körordning, starta en lastbil som hade dött batteri etc etc.
Menmen.
(Till centralen kör man en stor lastbil och Gamla stan en liten lastbil = jag fick byta.)

En massa småsaker har fått mig att börja bubbla. Snart kommer det, jag lovar, snart kommer jag spricka och då jävlar blir det inte roligt.

I fredags var jag riktigt het på gröten, helvete vad vass jag var!
Hade svar på ALLT! Och inte helt snälla svar kanske, men jag fick folk att skratta, jag skrattade så jag grät och skämdes litegrann för några saker. Men vafan, nån måste ju vara pajas och gubbarna på jobbet vet hur man säger till när nåt är fel. På den fronten alltså.

Klockan är fan bara halv ett. Värdelöst! =(

Jag tänker sätta mig och kika lite på min ekonomi och hus och grejer till Crxen ikväll. Kanske köpa nya linser... Funderar på linser utan färg och spara lite pengar :S
Just nu har jag typ nada koll på hur mycket som går till dittan å dattan, allt funkar ju så varför behöva bry sig? Fast jag vill kunna lägga undan mer pengar än innan.
JAG VILL HA ETT HUUUUUUS!!!!!!!! NU!!!!!!
Ska till banken och prata om lån och hur det går till med husköp också :)

Det var någon som sa till mig att "jag gör ju inget", så konstigt att jag har pengar över?
Jag vet att det är så, jag gör aldrig något. Det är sällan. Men hallåååå jag har en sambo? Jag har två bilar? Jag jobbar mer än heltid?
Samma argument här - allt funkar så varför behöva bry sig?

Äsch nu får det vara nog.
Pusshäääjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0