Snö

Jag tänkte bråka lite med sambon och polaren som skulle skotta parkering idag.
Eller ptja... Bråka e väl å ta i...
Jag hittade vääääääääärldens största snöhög. Kanske inte världens största, men den var så hög att när jag stod längst upp på den så nådde jag till en parkeringsskylt ;)
Det är inte varje dag inte!
Åhh det var så kul att leka i snön. I solskenet.

Idag är det min energidrycksdrickardag ^^
Jag har köpt två små Shark, men tänker vänta med dem.

Jag var så sjukt bra på jobbet idag.
Alltså jag skämtar inte! Allt gick som smort, fast som vanligt. Det var endast två kunder som jag fick "bomma", alltså ta hem deras varor eftersom de inte var på plats när jag var där.
TVÅ STYCKEN! Av tretton. Det brukar vara minst hälften!

Jag hatar verkligen den här tösens röst, men har fått låten på hjärnan >___________<


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0