Skattefiffel

Jag har under veckan som gått fått fyra (4) kontrolluppgifter från arbetsgivare för år 2010.
FYRA STYCKEN!
Jag minns inte att jag hade fyra arbeten under förra året :P
Jag tänkte sätta mig och dubbelkolla hur mycket skatt som har dragits så jag kan förbereda mig på om jag ska spara lite till deklarationen eller om jag kan vara lugn.
Alltså inte konstigt att jag har fått mycket lön om de inte drar ordentligt med skatt.
Jag blir så jävla less på sånt!
Jag blir ju gladare av att få tusen spänn i juni än å få en hundring mer varje månad i plånboken och sen pejja en tusenlapp i juni.
Jävla muppar.
Det fick jag ju göra förra året, betala tillbaka. Visserligen kunde jag dra av lite för resor, men ändå!
Det var så sjukt krångligt!

Åååh vad min bebis (bilen) kommer kosta när jag tar hem henne =(
Ny lack, nytt tanklock, ny spindelledsdamask, nytt spolarvätskesystem, nya däck (ev nya fälgar).
Bah =( Plånboken gillar't inte, men mina ögon gör =)))))

Tvätteri idag. Ojojoj, hur ska jag orka vara vaken?
Får ge FAN i å lägga mig ner...

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0