Match

Jag såg framtiden.
Vågen visade att jag låg 0,3kg under min matchvikt!
Det betyder att jag har gått ner cirkus ett kilogram. Det är ju helt OK faktiskt. På en månad lix.
Och jag har inte gjort mycket alls. Förutom begränsat läskintag, regelbunden träning, dagligt intag av (minst) 3dl antingen sallad, bär eller frukt. (Förutom vanlig mat, vars portioner jag faktiskt har minskat med typ 5 tuggor!!)
Öh, mer varierad, fast regelbunden livsstil helt enkelt.
Det är nog precis vad min kropp behövde.

När jag kikar på mig själv i spegeln så vet jag inte riktigt vem det är jag ser, men jag känner igen tatueringarna, och jag gillar dem. Jag gillar även axelpartiet som har blivit sjukt rakt, alltså jag har fått raka och spetsiga axlar! Inte samma brottarnacke som innan... *like*
Men överarmarna blir bara större och större... Snart ser jag väl ut som en halvdan kroppsbyggare... *not like*

Idag fuskade jag lite också. Eller det får vi ju se. Men jag drack en liten flaska Dr Pepper.
Fy fan vad jag har saknat den smaken!
Jag tror nämligen att jag kommer dricka en till på lördag om jag ska kunna palla med den dan...



Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0