Ikea

Ptja, ojoj vilken dag idag har varit.
Upp och ner, hit och dit.
Äntligen är den över.

En fika med grannen blev till ikeabesök med henne, dottern och en till typ granne. Mötte upp några av deras vänner @ Ikea, kungens kurva.
Busade, flamsade, fikade. Kvittot landade bara på 137 kronor =)
Fick med mig salladsbestick, galgar, en stekspade, en äggskärare, roliga pepparkaksformar, färgglada disksvampar och så hämtade vi två kartonger med chokladkakor, nåt liknande kladdkaka vs brownies, hos min plast-svärfar.

Jaa... Det var skoj att rensa bort de gamla sug-galgarna vi hade innan.
Som vanligt i en garderob så vet man aldrig exakt vad man har därinne :P
Jag hittade min studentklänning (som jag MÅSTE använda snart igen!), brudtärneklänningen och min skinnpaj!
Åh, varför är jag inte lika cool längre så att jag kan springa runt med den?
De där jävla kilona som jag har gått upp, fan fick knappt igen knapparna på jackan =(
Kanske får tillfälle å ha den som vårjacka i år, så man kan ha den uppknäppt....
Och så såg jag att min sambo faktiskt har 2 skjortor nu ;) 2 svarta dock. En dressman och en billabong från thailand.
Han som aldrig använder sånna kläder ;)
Tur att han har super-gener som gör att han aldrig lägger på sig vikt då. *suck*

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0