Heron

Ska snart pallra mig iväg till gym1 och sen vidare till jobb1.
Är INTE pepp. Har ont i ryggen, axlarna och nacken.
Hoppas att det blir bättre när jag kommer utanför dörrn.
Hoppas att lastbilen är klar! :D
Så att jag äntligen får lite mil.

Jag funderar lite på att göra en piercing till. Men jag vet inte.
Tänkte kika runt lite först. Hitta en studio som jag gillar.
Killen på Swahili Bob's var sjukt nice, han som gjorde min tungpiercing. Men jag har ingen aning om vars den studion har tagit vägen nu :S

Jaja.



Ett race i somras som min bebis var med på <3
Hon var först i stegen mot en Honda civic =(
Hondan vann med en halv billängd!
J som körde min bebis, slängde i 3ans växel liiiite för tidigt. Annars hade vi vunnit ^^
Aja, blir revansch i sommar kanske.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0