Helg a la annso

Det känns som att jag håller på å gräver min egna grav just nu...
Men vad fan ska man göra, det är inte så lätt alltid...

Träffade ett ex på bussen hem inatt...
Han snackade med sina polare om tiden i nian. Det var ju då vi var tillsammans, slutet av nian...
Ja, det fick mig att tänka till lite... Men whatever. Det känns som att jag jämt träffar den snubben när jag åker nattbuss i Uppsala.
Dötrist.
Jag var värsta missa-bussaren igår. Så jag fick gå från Sunnersta till G-sunda i mörkret, i skogen, iofs med vägbelysning. Hur långt är det? Långt iaf. Tog säkert en tjugo minuter :P

Sen blev det en cider på Terassen där vi mötte ett par gamla arbetskamrater, ohoj vad skoj det var!
Jag saknar verkligen den stämningen vi hade på det jobbet...

Husvisningen gick bra, det kändes dumt att gå och snoka i någon annans hus.
Mäklaren var sjukt läskig och jag fick typ aldrig prata, han avbröt mig hela tiden och lyssnade bara på gubben min. =(

Mjaaaao, kanske kika på ett annat hus i början på mars.


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0