Fritidshus

Hmm.... Vi har hittat ett hus som vi är SJUKT sugna på. Alltså allting stämmer, förutom att jag har inte fått nå klartecken från banken, har inte ens kollat med banken, inte bestämt mig för vilken bank etc...
Fast om jag skyndar mig kanske vi lyckas få det?
Nja, jag vet inte. Helt plötsligt gick det för fort.
Men inom ett år ska vi köpa hus iallafall.

Varför vaknade jag klockan åtta idag? Och igår? =(
D gnällde lite för en stund sedan för att jag inte låg i sängen.
Pfft, vad glad för att du får sängen för dig själv istället ^^

Jag kikade ju på min ekonomi. Och matkontot pendlar som fan. Ena månaden är det en bra summa, nästa månad ca två tusen kronor mer. Månaden efter är det på bra nivå igen.
Har det å göra med skiftjobbet kanske?
Om jag jobbar eftermiddag när lönen kommer och det är dags för storhandling så blir det extra mycket?
(matkontot innebär mat som ligger i kylskåpet, mat ute/på restaurang och alkohol.)
Haha, fast nu vet jag ju hur det ser ut, då kan man planera bättre.

Dags för frulle och väcka sambo.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0