Fix

Jag vänder på helgen. Igår var det söndag och idag är det lördag.
Yessir.
Det är fixaråtrixardag med andra ord ^^

Sist blev det städat under diskhon, idag blir det alla hyllor, skåp och svabba hela lägenheten!
...Jag hatar våran dammsugare! Den är så klumpig och sämst! Men min sambo älskar den, jag kommer väl krossa hans hjärta om jag kommer hem med en ny...
Mwhaha...

Jag har nyss slängt in ett gäng tvätt, och som vanligt är det nån som har glömt bort sig och en hel tvätt ligger och skräpar, en kudde och ett täcke, en maskin står det error på bl.a.

Aja.
Förstärkaren är på och Bandit rock skrönar i basarna.
Solen kikar in genom fönstret - fan kan inte bli en bättre fixardag idag!

Pusshejs  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0