Fel

Varför är det så jävla svårt för folk och fatta att jag har rätt ibland?
Jag är inte säker på mycket, jag är inte bäst i något. Men när jag väl är säker på en sak - då JÄVLAR har jag rätt och INGEN tror mig!!!!!!!!!!
Särskilt när det gäller bilar och lastbilar...
En bekant förklarade att hans sprojlans nya bil hade svårt att starta när det var -25 grader ute. Det är batteriet, sa jag. Köp en laddare. Men litar du inte på mig så ring återförsäljaren/verkstan.
Dagen efter: Det var batteriet!
KONSTIGT?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!! :@

Igår lät det såhär: Ja kan bara vrida nyckeln till första hacket, sen slocknar panelen och det "hackar till" i nyckeln.
Jag: Det låter precis som när rattlåset är i, ta i som fan, för det kan vara trögt och vrid samtidigt på nyckeln!
Bilen blev bärgad och det enda verkstan gjorde här var att byta batteri.
Vem hade rätt? Jo, jag.
För batteriet var inte slut när det lös på panelen när man vred till första hacket. Man hör när batteriet börjar ta slut.
Plus att det är inte batteriet som är slut när det hackar till i nyckeln.....................

När en chaufför på jobbet körde iväg med släp stod jag och kikade. Han körde bara iväg och jag såg honom aldrig stanna och stänga luckorna (som man öppnar när man ska backa till en kaj). Jag sprang och letade efter chaufförns telefonnummer, inget svar, bad en kollega att uppfölja. Efter ett tag fick jag höra att chaufförn hade stannat utom synhåll och stängt luckorna, men tackade för vaksamheten.
Yaaaay!

Fetjävlamongomigrän har jag också. Haft sedan lunch. Hjälper inte med varken sömn eller mat.
I hate it!
Det gör så jävla ont att jag snart börjar grina!
Plus att jag har haft sån där mupp-hicka idag typ 5 gånger. Sån som gör ont i ryggen.

Jajajajaja mycket klagande från min del, men ni får nåt å läsa iaf så klaga inte på mig!


Det blir sängen för min del nu. Igen.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0