Ett ställe.

Igår blev det lite tjejkväll.
En jävla massa dansande, ojojoj alltså.
Akuten.
Buss till nowhere/lidingö, helt jävla otroligt att jag hittade rätt trots fylla.
Sömn från typ klockan 6 till 12. (idag)
Bakismat @ lidingös bästa pizzeria (jag hällde i mig en sallad....)
Och sen storhandling med hela tjocka familjen (polaren och kidsens kusin förutom vår familj alltså)
Och nu sitter jag här.
Jag vill ha barn.

Nu ska jag GE FAN i saker och ting som bara gör mig arg, jag ska lösa allt från första början istället för att ignorera skiten och hoppas att det försvinner.

Varför, snälla säg mig, varför kan man inte bara radera allt, precis ALLT som har med Uppsala att göra?
Uppsala suger...
Jag var så häääääääääääääääääääär nära att skrika "uppsala suger" på t-banan hem inatt.
Jag vet, det är bara 8 mil härifrån. Men vad är oddsen för att man träffar 2 Uppslaafuckingjävlabor på en kväll?
Jag vill flytta längre bort.

"Uppsala sugeeer!" Skrek jag åt killen på dansgolvet som försökte stöta på mig och sen vände jag på klacken och fortsatte dansa med mina vänner.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0