Det går bra nu.

Har precis vart på banken och pratat. Det gick både bra och dåligt.
Bra, för nu vet jag hur mycket allting kostar och vi vet vad vi har råd med för hus.
Dåligt, för jag fick veta att det var så sjukt mycket mer än att bara köpa ett hus. Lån på lån med räntor hit och dit, pantbrev och djävligheter.

Menmen, vi ska försöka gå på en visning nu till helgen så får vi se om det är något för oss och vi vill gå vidare eller inte.

Det kändes råcoolt att sitta där å höra att jag, lilla jag kan få låna över en miljon svenska kronor. Fatta vad mycket pengar!
Å om jag kan få ett papper från extrajobbet där det står att jag är garanterad extrajobb (jag har några fasta lördagar), så kan jag få låna ÄNNU mer pengar!

Bankmannen verkade lite oroad över att jag var född nittio och funderade redan på att köpa hus =)))
Skojskoj.

Jag hämtade ut mina nya linser också.
Yay vad fräscht det känns!

Aja, time 4 work.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0