tvål

Ledsen, men jag fick den här refrängen på hjärnan och var bara tvungen att lyssna på den, typ nonstop i en halvtimme. xD
Värsta idag alltså!
Haha, den där meningen lät bättre i min hjärna än när jag läste det andra gången..
Jaja...
Idag så hände värsta grejen!
Först så var jag typ 30min sen ut efter lastningen pga muppgrejer...
Sen på 4e stoppet så fastnar jag i hissdjäveln!!!!!!!
Det är en hiss som man måste hålla in knappen för att den ska åka.
Och igår var det likadant, men man behövde bara vänta i någon minut så gick det att fortsätta åka.
Men inte idag.
Jag var lugn som en filbunke!
freaking amazing!!
Jag som liksom har haft sån klaustrofobi att jag inte ens kunnat lega längst in mot väggen i sängen....
Ja, det vet nog inte många om mig, men så är det! Min plats i sängen är längst ut på kanten. Det spelar ingen roll om det är 20cm eller 1 meter, bara jag inte har väggen framför mig när jag vänder mig om!
Jaja...
När jag äntligen kommer ut efter 20min så känner jag att mina händer och fingrar skakar, jag kan inte hålla dem stilla. Mitt hjärta klappar fort som fan, mina tår rycker.
Liksom what? Efter-chock eller?
Det höll i sig i en halvtimme kanske, sen märkte jag inte av skiten. Jag bara jobbade på helt enkelt...
Nu kom min karl hem, så det är dags att göra lite maaaaaaat!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0