slut som artist

Jag är bra jävla slut alltså!
Har knappt orkat hela arbetsdagen, nån dag den här veckan!
Blir sååååå trött i ögonen efter alla mötande bilar i mörkret på vägen hem, jag måste ha sjukt dålig syn eller sitta jävligt långt nere för jag tycker att nästan alla bilar jag möter och har bakom mig har bländande halvlyse.... =/
Måste kolla upp ögonen!

Idag fick det bli en chokladboll och en gigantisk smoothie till middag.
Jag gjorde faktiskt pyttipanna med stekt ägg till låda imorn.
Så stått framför spisen, det har jag! Första gången på den här veckan...
Hahahha....

Jag har varit till Kurvan och Skhlm och shoppat lite pryyyyyls ;D
Tomtar och värmeljuslyktor i massor.
En julklapp till mig själv.
En filt.
Ännu mer julpynt.
Tex två älgar och en halmgris =)))))
Och lite pryyyls till köket. Här ska skafferiet ombonas!
Vill göra om hela köket, men det får vänta.. Kostar för mycket =(
Ajuste, en ny handdukshylla till badrummet!

Nu ska jag bara packa upp grejerna sen sätta lite fyr på eldstaden sen gå och nana.

Detta är min favvolåt just nu! Och kommer säkert vara det en bra stund till ;)


Pussshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0