pAtetiska jävlA fjollA!

Hur gick det här till?
Det som aldrig fick hända...
Enligt mig...
Fuck vad allt har förändrats på så kort tid!
Jag hänger inte med!

Jag har precis förstört taket i vardagsrummet.
Jävla nissar som bodde här innan alltså!
De lovade att ta bort alla takarmaturer, men NEJ!!
Om de bara hade gjort som vi kommit överens om så skulle inte takhelvetet vara trasigt nu!
Aja. Sitter en skitsnygg hängande lampa med silverkulor och vita/silvriga trådar i vardagsrummet nu istället för deras gräsliga, platta lampa.
Nu är det bara två lampor kvar på nedervåningen och två på loftet, fast jag vet inte om vi ska byta ut dem. Det får barnen bestämma.

Nu, efter en vecka så börjar Rättvik kännas i vardagen... Längtar tillbaka.
Inga förpliktelser (förutom att se till å få i alla karlar och mig själv mat :P)

Appropå karlar så har min karl precis klippt gräsmattan!
Och jag är sugen på lite mackor...
Och jag är less på våra husdjur... Flugorna....
De kommer jämt in när vi har ngn dörr öppen under dagen.
MENMEN!

Världen går inte under för det!

Den här veckan kommer bli tuff!
Vetesjuttsingen hur vi ska komma upp inatt och fara till jobbet.
Å tisdag ska vi åka två bilar för jag ska till syrran efter jobbet typ (=
Och upp tidigare än tidigast! På onsdag för att skjutsa henne och tre töser till arlanda :))
FÖRE jobbet. De ni!
Men fuck vad härligt de ska bli att ligga på motorvägen!
Jag älskar't!
Iallafall runt de klockslagen på dygnet ;)

Just nu så fokuserar jag på vad JAG vill.


pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0