Hackespett innanför pannbenet.

Huvudvärk - har jag hade efter jobbet i princip varje dag den här veckan.
Innan har den inte märkts så mycket. Jag har testat ALLT!
Dricka mycket, äta ordentligt, tagit alvedon, fått i mig koffein.
Nada funkar!
Idag känns den värre än värst!
Menmen... Den försvinner inatt.
Imorgon är det redan fredag. igen.
Vi ska hämta kidzen efter jobbet.
I tisdags for jag till systern i Åkersberga. Vi och B for en snabbis till ceeeeeeeeentrumet och skulle handla lite flygplansgrejer till morgondagen.
Min käre syster virrade runt oss lite och pekade: Där var vi när vi gick på revyn!
Minns du det?
Haha.... Det var såååå 2008 att gå på revy. Haha. Neerå...
Men vi gick dit när hon hade karl och jag var tillsammans med Niklas. Minns inte om det var 07 eller 08.
Fick mig att tänka tillbaka lite.
MEN MEN!
Igår var jag ju tvungen att köpa hämtmat, eftersom jag sov hos syrran.
VILKEN JÄVLA TIMING då ;)
Strömmen hade gått på våningen där lunchrummet ligger, så jag kunde sitta i fred och äta min färdiga mat när alla andra ojade sig över om de skulle hoppa över lunchen eller äta kall mat. Eller gud förbjude åka och hämta mat! Haha.. det verkade så iallafall!!
Min karl verkar ha gjort mat nu!
Woopwoop =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0