VärdelösT

Jag kikade nyss på min elektroniska lönespec.
Bajskukfitta-hora!
Jag har aldrig fått sån här pissig lön! Eller jo, när jag fortfarande gick i skolan och sommarjobbade typ två veckor.
Men då gick jag ju fortfarande i skolan, bodde hemma och enda utgiften var bilen. Och resorna till min nuvarande sambo ^^
Nu är det ju såhär att jag är PÅVÄG ATT FLYTTA!
GAH!
Så måste jag stå ut med att få lika pissig, om inte ännu mer pissig lön NÄSTA månad!!!
JAG ÄR ARG!!!!

Jag tyckte bara att ni skulle få veta att det inte bara är jag som klagar, utan ibland går det käpprätt åt helvete för mig med...

Iochmed nya jobbet så måste jag i princip sluta jobba extra. Då kan jag inte ens försöka mig på att tjäna mer, bajs. Men det löser sig.

Vad gör jag uppe nu?
Varför skriver jag ett blogginlägg nu?
Bajs.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0