Värdelös.



Jag vet fan inte, vad är det som händer?
Vad är det för fel på mig?
Varför fuckar min hjärna totalt?
Jag behöver inte känna nån press, jag SKA inte känna någon press, jag går igenom precis samma sak som alla andra. VARFÖR KÄNNER JAG DÅ SÅN SJUKT JÄVLA FUCKING MYCKET PRESS?!?!?
VARFÖR mår jag så helvetes dåligt idag?
Vad hände liksom?

Men, det är sant som de säger, mitt team på jobbet är det bästa.
Gubbarna (L)

Ni som känner mig förstår på texten att det har gått åt helvete idag ^^
Allt var emot mig.
Lastbilen, handdatorn, trafiken, vädret, paketen, min klumpighet.
Jag hade sån skeeeeeeet-tur alltså, jag snubblade ut ur skåpet TVÅ gånger, det hade kunnat gå riktigt illa :O
Jag blev 1,5 timme försenad på morgonen. Eller. Jag var sjukt duktig på att lasta. Var klar för att åka en halvtimme tidigt, men så fuckade handdatorn. En å en halvtimme efter utsatt avgångstid (två timmar efter jag var klar med lastningen) hoppade handdatorn igång. Det slutade med förtiofem minuters övertid.
Det är ju ganska bra jobbat, eller hur?
Jag hade över 180 paket i skåpet!!!!
*suckar*

En förkylning är påväg känner jag. Fitta.
Är så jävla sugen på att tjocka.
Äääääsch.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0