money never dies

Jag satt och funderade lite på vad jag måstemåstemåste grejja med min bebis nästa månad.
Jag har sänkt mig som fan, och kommit fram till att de räkningarna jag kommer få, som är bajsviktiga och bajsdyra. Är nya sulor och försäkringen.
Däck på minst 4500kr. Försäkring på minst 2000kr.
(Och då är det billigaste däcken på marknaden, som suger!)
Valborgsmässoafton.
En jävla massa födelsedagar.
Shit alltså, Maj kommer inte bli roligt för min plånbok =(
Dessutom, om det blir ett kåk-köp så kommer jag behöva ta tag i låne-skiten.
LÄSKIGT!

Men spännande!

Idag fick jag fnatt efter jobbet och började laga fläskkarré och potatisgratäng.
Fast torsdagar verkar bli vår potatisgratängsdag :P
Torsdagar är även min kasta-mat-i-knät-på-jobbet-dag >_<
Tre torsdagar i rad har jag råkat hälla tallriken med mat i mitt knä!
SÅ JÄVLA PINSAMT!
Hahahahahahahhahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!
Och alla gånger har varit i samband med att jag har en djup konversation med en gubbe som heter Bruno. Haha. Han ska SÅÅ sluta prata med mig när jag äter :P
Näärå, internskämt typ.

Imorn kommer jag inte få göra ett smack, yeahh. Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra, vars jag ska vara på måndag. Spännande!
Alltså imorn är det sista dan för min rookie, så han ska bevisa allt han har lärt sig av mig =))

Woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0