meeeeel plaaaaaaaace

Vanligtvis vid den här tiden så slurpar jag i mig lite puffar och kikar på ett avsnitt av Melrose Place, och gissa vad? Det är repriser. Haha. Och jag har redan sett alla avsnitten.

Spetspaprika får mig att tänka på farfar <3

Grejen är den, att idag fick jag fnatt. Bloggabstinens. Eller nåt liknande.
Kände att jag MÅSTE skriva detta.

Mina kollegor är awesome.
Igår hade jag med mig nåt rostbiffsliknande, som jag hade försökt laga till själv.
Direkt när en av killarna som kallas för Husse kommer in och får se på mitt käk skriker han: Kan DU laga mat?!?!?!?!
Haha vadå störtskön?
Sen var han guld och hjälpte mig med tio stopp =))
Å sen har de fått för sig att nitbälte = killbälte.
Haha, gubbarna är så jävla oldschool :P

Igår var det full fart från 0600 till 2200 på mig.

Jag var på scouter, och ni vet ju hur underbara mina kidz är.
Men igår tog nog priset!
Jag kommer in, säger hej till alla barn. Då säger ett barn såhär: Annso! Du är inte lika cool längre som förut!
Hahahahahhahaha...
Hon syftade på att jag hade håret utsläppt i en mössa. Det var coolare när det var uppsatt ;P

Åååååh, jag behöver nya däck till min biiiil! :O
Jag spinner fan bara nu när jag ska iväg =(
Note to self: Luuuuuuuuuuuuuuuugn i trafiken nu! Det är blött ute!

Jag kommer få en rookie på måndag :D
Niiiiiiiiiiiiice!!!
Undra vars jag hamnar när h*n är upplärd?

Nej nu alla glada, det är dags å fara ^^
OOHYEEEEEEEEEEEEEEAS Det rimmade!
Helt otipp!

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0