Len

Jag kan inte med ord beskriva hur fucking jävla bra det här känns!
Eller...
Jag menar jobbet, såklart.
Under påskhelgen så trillade poletten ned.
Jag trodde seriöst att de skulle slakta mig den här veckan men det har varit hur sjukt CHILL som helst!
Nu när jag har fått se att jag verkligen KAN så vill jag ju inte sluta!
AGHHHHH!!
Sen så råkade jag ofrivilligt ragga på en kund idag :*
Seriöst, jag var bara trevlig! Fast arbetskollegorna sa att det var ett bra raggningsknep.
Jag fattade inte vad som hände, jag liksom bara babblade på och var inne i mitt.
Haha.
Då känner jag såhär: Ska jag ringa och kanske få en vän för livet? Eller kasta bort numret för att nissen har fått för sig något? Han heter James btw. Ascoolt. Han kände igen mig men jag kände inte igen honom.

Gubbarna har som tradition att alltid käka ute när någon ska sluta. Så det blev att käka ute idag =)
Inte för min skull, utan en annan tös. Som jag tydligen är dubbelgångare till. YES! Inte någon som är lik mig, utan JAG som är lik henne!
Störtskön brud, lugnt att jag ser upp till henne!

Summan av kardemumman. Imorn är sista dagen jah kör en liteeewn guuul powstbiiil ^^
Det ska både bli skönt som fan och aptråkigt.
Men mina kunder peppar mig och det är ett stort +!

Fatta vad amazing jag lär vara om jag efter endast 4 veckor har fått sån härlig kundkontakt och respons!
Jag ÄR amazing, jag vet ju det!
Varför går det inte in i skallen ibland?

Jag hoppas även på att helgen kommer bli grym. Fan vad jag längtar!


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0