Klad annso!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!
Vet ni? Nu äger jag ett hus!
Ett eget litet hus med en trädgård!
När vi började åka så ringde mäklaren å sa att just nu är det en snubbe som har husvisning, på VÅR kåk!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh liksom!
Men vi höjde vårt bud en gnutta och det tog säljarna och det blev en kontraktsskrivning som sagt.
Vi var yngre än de trodde (50 år typ) och helt plötsligt så tyckte kvinnan att hon kände igen mig xD
Ja, jo, säkert att jag har träffat hennes dotter förut! >_<
Mycket troligt!

Sen drog jag och min karl lite käk på en pizzeria som gör världens största pizzor typ.
Skojjar inte. Gnesta äger!
Och vi brainstormade lite vad som vi ska göra och när, i vilken följd, vad som är viktigast etc.
Det har blivit en jävla massa viktiga samtal idag alltså!

Familjen verkar vela bo kvar över midsommar i kåken, men vi vill också bo i kåken över midsommar!
Fast jag tror att mäklaren lyckades övertala dem om att de ska flytta innan ;)
Pga att semestrarna börjar ju efter midsommar och då kan de vara svårt att få tag i flyttsnubbar och sånt tjosan.

Virrpannorna på jobbet har varit framme igen.
Idag fick jag åka med "min" rookie som bara har fått en veckas upplärning, alltså som fortfarande var i lärofasen typ. Sen fick jag ett samtal om att jag ska åka med på ett annat område imorn och resten av veckan xD
Dock får jag sovmorgon. Fast fett fittiga tider att jobba 8-17 =(

Umm... Nu har jag inget mer att säga ^^
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0