kååååååååååksisch!

Jag var med grabbarna och lade lite cement och skit ute på en plan. Där de ska drifta i sommar.
Chillade i solen, hade förbaskat ont i magen.
Först så gjorde det inte ont när jag slappnade av i magen - alltså trodde jag att det var en skum träningsverk från allt jävla garvande igår - alltså det var sjukt!
Men sen började det göra mer och mer ont så sen fick D ta över ratten och köra. Bajs. Jag hatar när han kör min bil.. När han kör bil överhuvudtaget. Fast inte automat då. Aja.
Sen åkte vi till min kåk=)
"Kan man säga att vi åker hem nu?" ;D
Med svågern och hans dotter.
Vi gick igenom allt, precis allt. Bestämde datum.
Jag blev rastlös och jag vet inte vad, ville ifrån genast. Jävla mage.
Alltså det är inte magont som att man e bajsnödig, inte mensont, inte magsår(sura uppstötningar), jag vette FAN alltså!
MÅSTE vara träningsverk!
Aaaaja.
Nu när jag ligger på mage så gör det inte ont när jag (blåser upp) magen, fett skumt.
AJA!

Jag vill inte vara hemma imorn, jag vill jobba!
Kommer kännas sjukt skumt. Kort vecka från fel håll lix.
Men vi ska nog till svärfar och keka lite påskmat.
Kanske pilla på bilarna.
Planera inför flytten.
AJA. Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0